روش ایجاد رفرنس دهی در Word
برای این منظور ابتدا در انتهای قسمتی از متن که از یک منبع ، استفاده شده است کلیک نموده، سپس همانند تصویر زیر، از منوی Reference در قسمت Citations & Bibliography بر روی گزینه Insert Citation کلیک کنید، و بعد گزینه Add new source را برگزینید:
با انجام این کار پنجره Create Source ظاهر میگردد که هر یک از فیلدهای آن به شرح زیر می باشد:
- Type of Source: در این قسمت قادر به انتخاب نوع منبع (از قبیل کتاب، مقاله، وب سایت، گزارش و .) میباشید که به صورت پیش فرض بر روی Book تنظیم شده است.
- Author: در این قسمت مشخصات نویسنده مطلب از قبیل نام و نام خانوادگی درج می گردد البته برای درج صحیح و مرتب در این قسمت بهتر است از گزینه Edit استفاده نمائید
دانشجویان ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز قسمت ,source ,گزینه ,ایجاد رفرنس منبع
درباره این سایت